Sunday, March 10, 2013

Online shopping

What is the best web to shop online? Personally aku ada my own preference of online shop based on categories. A good online shop is the one with various payment option, fast delivery and can be trusted. Bagi aku bonus point, free gift, cash vouchers semua tu adalah added points to a good online shop. Bagi aku website yang nampak professional lebih boleh dipercayai compare dengan blogspot online shop. 

Website yang memang selalu buat aku gile dan addicted is bestbuyworld sebab servis dia memang pantas plus everytime aku beli mesti ada extra added advantage, be it in terms of points or even a surprise free gifts!Padahal baru 3 kali je beli. Argh.. memang tiap kali bukak ade je nak added into cart -_-

Itu kalau website untuk makeup, cleanser or senang cakap penjagaan diri la. Kalau for baby aku suka fabulousmom.com. Purchased from them once, and of course never hesitate to purchase again next time. Servis bagus, cepat, tepat, cuma ada added postal fees beberapa ringgit je. Takde free delivery lagi but it's still okey for me sebab compare duit petrol, toll etc pun same jugak kan. 

For babies punya barang aku suka bbluvsme sebab memang banyak choice plus servis pun ok. Never cheat one laaa... I love fashion valet also. The concept and everything tapi taulah kan kalau baju ni aku memang cerewet sikit. Have to try it on kalau cantik di badan baru beli. Cantik kat badan orang lain tak semestinye cantik kat badan aku. Heh...!! Maybe can think of purchasing bags ke, jewelleries ke.. kasut from them. But don't fret la coz depa ada hassle free return kalau tak muat ke ape kan. But being me, aku tak suka buat kerja dua kali. Hehehe.. But I love Vivy and FV. Seriously. 

These are my babies for current purchase from bestbuyworld. I love them too much that I keep buying again and again. Gosh!! Plus it is wayy cheaper compared to when u buy at the outlet.



First time beli I'm the lucky 7 yang dapat cash voucher in terms of points for RM50! That can be consider a lot already kan. Rugi lah tak guna untuk next purchase.

See..??



Bought RM190 gets 190 points. Then got extra 5000 points that is equal to RM50. Do the math la how much should I buy to reach until that point. Hehe.. Already did my second purchase and I got FREE Estee Lauder tote bag! Tak kisah la murah ke ape yang penting I LOVEEEE FREEE ITEMSS tambah-tambah lagi ianya adalah SURRRPPPRISEE.. :)

U gotta visit this site ok! Got happy hour some more. Nak beli product yang lagi lagi murah gila beli masa happy hour OH MY GODD even when I'm typing this I'm going crazy. Haha.. SKII  4 botol RM90 gila ke ape ni... 





Go visit. Now! :)

No comments:

Post a Comment