Tuesday, February 9, 2021

9 February

Today I work from office. Macam biasa, settle benda yang nak kena print, sign etc. 

Tengok lunch I harini ... 



Mixed platter

Actually ada je coach provide meal plan so that we can focus on berapa kalori yang kita dah ambil dan boleh ambil. But today, I nak cepat so semua rebus2 jela. As long as healthy kan 😇

My snacking for morning and petang nanti is orange sunkist pagi amek half, petang amek half. 


Guess what? Husband I bought me folding bike so that I boleh catch up bila dia jogging ke sprinting whatever. Sounds annoying bila dia cakap macam tu but tak pe jelah as long as nanti bila dia da balik laut pagi2 I boleh cycle around. Normally I jog je.. my pace la. Dia tu memang competitive so bila pace I tu dia perlu la ejek  i seloww.  Ceh!

Breakfast I had my F1 shake today, choc flavour. Sedap dan kenyang. If bancuh dengan soymilk even marvelous rasa dia.

My new toy.. *drumrolls*





Java TT451 w 18 speed. Ala macam la I athletic sangat. Anyway, thank u mr husband. Free gift tempat sangkut air and botol air. Nice.. 💓

Ok la da kul 2, till then peeps.

Harini I nak bersyukur atas nikmat dikurniakan these little babies of mine...


I love u both so much. Alhamdulillah 💓💓

Signing off, office desk 2.01pm

No comments:

Post a Comment