Sunday, February 28, 2021

Favourite escape

Woke up at 6.30am yesterday.. Then off to my favourite place.. nak naik basikal. Solo je since husband dah balik g kerja. Tapi i suka je sebab i boleh ikut my own pace. 

I woke up to this. Motivation i untuk bangun tengok sunrise... every morning.. Get my daily dose of vitamin d. 😀

Finished watching movie titled 'adrift' on netflix. Cerita pasal young adventurous couple pergi sailing then terperangkap dalam ribut dekat lautan pacific. Based on true story.. remind me of cerita 'life of pi' a lot. Stranded dekat laut.. trying to survive.

Habis cycling, I stopped by dekat tempat itik. Uncle ni tengah nak bagi makan dekat itik2 sini. I minta nak masuk tengok. Suppose tak boleh masuk but dia bagi je. Those ducklings... cute sangat. Really enjoy the nature bila datang sini.

Bila u naik basikal, laju sikitlah u nak pusing every corner of this park kan.. Seram sikit pergi sorang2 sebab sometimes jalan sunyi.. Depan sikit ada orang.. then sunyi balik. Macam tu lah. Weekend2 macam ni jela aktiviti i. Sambil try to shed few kgs sambil tengok nature. 









💖

No comments:

Post a Comment