Sunday, February 28, 2021

Essential Oil

 I minta essential oil from my husband today. 

Pinjam gambar

Dia transfer je suruh I beli. But before that suruh I tengok shopee la lazada la berapa price dia. Siap cakap kalau I suruh dia beli towel dia taknak. Its Norwex la.. towel pulak. Don't care. I nak yang ni so he has to buy it. 

I gaduh over unnecessary thing. We made up and move on as usual. Biasalah perempuan memang akan selalu menang walaupun salah. Hakikat yang husband I masih belajar nak terima.

This morning I pergi cycling lagi.. Solo je. As usual.

See these view...

Hello matahari




End of the park

Semalam I macam takut nak habiskan pusing satu taman sebab depan tu sunyi. But today I manage to habiskan. The view is so worth it. Tak rasa penat pun maybe sebab stamina dah build up. So ok je... Got few new friends today. Even ada yang ajak I join group basikal.. But for now I dont think so haha.. Dekat hujung tasik ni.. I sorang je. Whatsapping my husband this picture... then he replied..

"Kayuhla laju2 then balik rumah"

LOL.

Then a guy honking and blocking my way.. turn out that dia nak number I. His friends pun ada.. and jokingly teasing him sebab dia buat macam tu. I smiled and ignore jelah.. I bother to smile sebab dia quite good looking jelah or else #matakeatastangankebahu . Sis gurau je janganla bitter. Hehe.. I cerita part atas je dekat husband I. Bila gaduh a bit tadi baru I cerita part yang orang minta number ni. Dan2 jela cakap sumpah sayang I semua.. Hahahaa.. I know.

My sister joined me later today at the park with my 2 nephew. I was about to finish dah.. Then lepak my house. Husband dia kerja sampai pukul 5 today.. So chill jelah harini.

Dah keluarkan siakap and daging for today's lunch. I guess I have to start cooking. Hehe..

Till then peeps! 💖

No comments:

Post a Comment